حداقل سرمایه برای اقامت ترکیه چه میزان است؟

Wiki Article

مدارک مورد نیاز برای اقامت ترکیه این نوع بیمه مربوط به استفاده ازخدمات درمانی در کشور ترکیه است ( که هزینه های درمان را فوق العاده کم میکند ) و از ماه ۴ میلادی ٢٠١٤ برای گرفتن اقامت این نوع بیمه الزامی است که براساس سن هزینه ی سالیانه بیمه مشخص میشود. لازم به ذکر است تا قبل از اینکه این قانون تصویب شود اتباع خیلی از کشور ها امکان خرید ملک را در کشور ترکیه نداشتند. اما با تصویب این قانون برای شهروندان خیلی از کشورها امکان خرید ملک در کشور ترکیه فراهم شد. دولت این کشور برای افرادی که در گذشته در این کشور املاک داشتند برنامههایی را در نظر گرفته است. ترکیه توانسته است بیش از حدود ۹۰ بیلیون سرمایه خارجی را در دهه گذشته جذب کند. اگر می خواهید از انواع مختلف روش های خرید ملک در کشور ترکیه مطلع شوید می توانید با تیم ترند مای هوم تماس بگیرید. در این زمینه مشاورین املاک ترند مای هوم آماده پاسخگویی به سوالات شما و همچنین مشاوره در زمینه خرید ملک هستند. لوکس ترین املاک برای خرید و فروش ملک و آپارتمان در کشور ترکیه و سرمایهگذاری بر روی لوکس ترین املاک موسسه ترند مای هوم است که از لحاظ حقوقی مورد تایید است.


خريد خانه در تركيه و اقامت

حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه برای اقامت اگر قصد دارید که با خرید ملک در ترکیه، پاسپورت ترکی دریافت کنید، پیشنهاد میکنیم حتما تا انتها با ما همراه باشید و نکاتی که در ادامه گفته خواهد شد را به خاطر بسپارید. الزامات شهروندی از طریق سرمایهگذاری بهطور جداگانه بستگی به هر ایالت دارد، اما شما معمولاً به ۱۰ سال اقامت مداوم نیاز دارید. بهترین راهکار این است که فقط سرمایه گذاری در کشور ترکیه را دارید با مشاورین املاک و موسسه های حقوقی معتبر و با تجربه مشورت و صحبت کنید. همچنین با توجه به پایین تر بودن قیمت ملک در ترکیه نسبت به سایر کشورها و داشتن فرهنگی نزدیک به فرهنگ ایرانیان، خرید ملک و اقامت در این کشور برای شهروندان ایرانی بسیار جذاب است. با خرید ملک در کشور ترکیه می توانید مراحل اخذ اقامت موقت این کشور را به صورت سالیانه (یک ساله و یا حداکثر دو ساله) دریافت کنید و بعد از اتمام برای تمدید آن به اداره مهاجرت کشور ترکیه مراجعه کنید، بعد از تمدید به مدت ۵ تا ۸ سال می توانید اقامت دائم و یا شهروندی کشور ترکیه را دریافت کنید، برای دریافت پاسپورت ترکیه به صورت آنی (بین ۳ تا ۸ ماه) نیاز هست که یک و یا چند ملک در مجموع به ارزش ۲۵۰/۰۰۰ دلار آمریکا خریداری کنید و آن را به مدت سه سال تعهد دهید که به فروش نمی رسانید، بعد از مراحل قانونی می توانید پاسپورت و کارت ملی کشور ترکیه را دریافت کنید و شما نیز همانند شهروندان ترکیه محسوب می شوید که می توانید از تمامی امکانات کشور ترکیه دقیقا همانند یک شخص متولد شده در کشور ترکیه بهره مند شوید و استفاده کنید.


از آنجایی که در یک دهه اخیر سرمایه گذاران خارجی بسیار زیادی به کشور ترکیه وارد شده اند. بسیار خوب و قابل توجه به صنعت گردشگری ترکی از یک طرف و بسیار خوب زندگی در کشور ترکیه از طرف دیگر و سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی از سوی دیگر شرایط اقتصادی ترکیه را در ده سال گذشته میزان قابل توجهی ارتقا داده است. هزینه اجاره خانه در ترکیه به پول ایران نیز ۶۵.۷۴% کمتر از تهران است. وجود جنگل و دریا و بناهای تاریخی که نقوش سنت و عرف بر آن حک شده است تداعی کننده مرز و بوم ایران است و ایرانی ها در چنین فضایی احساس راحتی و آرامش دارند. در مورد خطرات خرید خانه در ترکیه باید بگوییم که در ترکیه هم مانند خیلی از جاهای دیگر دنیا ممکن است با عدم رعایت مسائل حقوقی و امنیتی، دچار مشکل شوید و سرمایه شما به باد رود. این رشد اقتصادی در کشور ترکیه قابل توجه بوده است چه کشور ترکیه را به عنوان قطب ششم اقتصادی اروپا معرفی نموده است. هر چند که این موضوع هنوز در حد یک طرح است اما اگر به تصویب برسد، یکی دیگر از راههای دریافت اقامت از طریق سرمایهگذاری میتواند خرید ملک به ارزش ۱۰۰ هزار دلار و یا بالاتر از آن باشد.


خرید آپارتمان در ترکیه و اقامت

راه دیگری که برای دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید ملک وجود دارد خرید خانه ای با ارزش کمتر از 250 هزار دلار و گذشت مدت 3 سال است که پس از آن می توان اقامت ترکیه را برای خود و سایر اعضای خانواده کسب کرد. این قانون در سال 2020 باعث سردرگمی و نگرانی بسیاری از ایرانیانی که از طریق اجاره خانه و یا آپارتمان اقامت کشور ترکیه را دریافت کرده بودند شد. در این مورد نیز جای نگرانی نیست چرا که روش هایی وجود دارد که اگر شما امکان پرداخت یک جای پول نقد در آن نداشته باشید بتوانید صاحب خانه شوید. اگر عملا دنیای غرب را متوجه این نکته بسازیم که ایران مصمم است از استقلال و حاکمیت خود در مقابل هر مهاجم دفاع کند و نشان دهیم که خود را برای here این دفاع واقعا مجهزمی سازیم و حقیقتا متوجه خطراتی میباشیم که امروز آرام تر و در آینده حادتر ما را تهدید میکنند در این صورت حل اختلاف نفط ما آسانتر خواهدشد زیرا این نگرانی که نفط ملی ایران از اختیارمشتریان سابق خارج میشود از بین خواهدرفت و سفسطه عمال شرکت سابق موثرنخواهدبود. اين نوع ساختمانها داراي امنيت بسيار بالا مي باشند اما ارزش واقعي آنها به خاطر داشتن امكانات آنهاست كه در قيمت آنها بسيار تاثير گذار است.  C on tent has ᠎be en g᠎en erated wi᠎th t he he lp of G SA Written content ​Ge᠎nera to r ​DEMO!

Report this wiki page